Dagens ord


Ansvar väger tyngre än frihet - Responsibility trumps liberty

4 juni 2010

Studentmössan 07TE 2010

Studentmössan
07TE 2010

Alexandra Andersson
”Kom hem till mig om du vill mysa!”
”Let’s go to the cafeteria!”

Isabella Andersson
”Håkan, jag jobbar hemma istället”

Jesper Bjelke
”Det här är ingen riktig stad!”

Johanna Caspersson
”Slutar vi inte nu?”

Christian Danheimer-Furedal
”Vad Jesper säger…”

Tim Elvingsson-Engfors
”Lev dagen för vad den är – Carpe Diem”

Fredrika Eriksson
”Jag tänkte inte på det…”

Hanna Erzmoneit-Friberg
”Asså jag vaknade precis…”
”Var är mina nycklar?”

Adrian Ingman
”Kan man inte göra detta på ett enklare sätt?”
”Det är så jävligt, alltså!”

Daniel Johansson
”Hallå, du Mackan!”

Jesper Kanewoff
“Vad Christian säger…”
“Mjau”

Daniel Nevbäck
“Nae…”

Eric Nilsson
“Jag tränade fem timmar igår!”

Joakim Nilsson
“Du super dåligt!”

Jonas Nilsson
“Säg till Åsa att jag har ont i huvudet”

Marcus Nilsson
“Skön jävel”

Joakim Persson
“Ska du med till cafeterian?”
”Har du sex kronor?”

Marcus Petersson
“Du screen-peak:ade, din jävla tarm!”

Astrit Rama
”Jag kommer på naturkunskapen!”

Eric Rosenborg
”Det är sant!”

Teddy Sahlin
“Grabbar, vi ses i morrn istället”

Fredrik Sige
”Kom på nåt bra!”

Jessica Sjunnesson
”Tips: Skottland är ett land…”

Erik Svensson
”En fråga, bara…”

Lukas Söderberg


Håkan Bang
”Är ni redan här?”

Björn Bengtsson
”Jag vill ha tyst när jag pratar!”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar